HTML

CSIRIBO

A blog édesanyákról szól.

Friss topikok

Linkblog

Termeljen Őn is tönkölybúzát, mint Varg Vikernes, az Umbró támogatásával

2010.10.14. 18:45 csiribo

Dik! Hallottátok e mán a Burzum új lemezét? Mi sem, ezért Varg Vikernes főállású őstermelő ugrott be hozzánk, hogy bemutassa nekünk vérpettyes szimfóniáit nótárul nótára, mint a hameréknél szokás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Szeva Krisz!

-Anyád a Krisz!

-Anyám Rozi.

-Zsidó!

-Csak szeretne.

-Ok everybody. Let’s go!

Leukes Rekenspill: Ebben a nótában üveggolyókat dobálok nagyanyám mágikus dunsztos üvegébe. Egy régi hun história szerint Ács Feri, az übermensch (aki már ötödikes!!!), elrabolja a nyomorék nemecsek ernő üveggolyóit, és nagyon is jól teszi. Az erős győzelmét dicsőíti a gyengék felett ez a remek nóta. Ráadásul a nemecsek minden bizonnyal magyarított név, eredetileg Nehmenmayer lehetett, ujdegáz.

Belus’ Doed: Igaz történetről szól a nóta, mint címe is mutatja, Béla halott. Ő volt régen a szomszédom Bergenben, amikor még festettem a szemem alatt. Mindenki utált azon a környéken, mert állandóan megettem a szomszédok macskáit. Béla bezzeg folyamatosan védett, hiszen ő is nagy macskagyűlölő hírében állt. Emlékszem, egyszer tréfából kiakasztott a hentes kirakatába egy sziámi példányt, azon jót röhögtünk. Fél éve kapott szélütést, el is vitte szegénykémet. Neki szól ez a szám.

Glemselens Elv: Szintén trú a sztori. Egész életemben vágytam a gazdagságra, úgy éreztem a Burzum elég jól be is futott, de sajnos nem hozott annyi pénzt, hogy én is ilyen jófej strici legyek, mint a tévében a  Narancsvidékbe. Szóval elhatároztam egy ponton, hogy totózni fogok, és úgy markolom fel a nagy pénzt. Egy ízben 11 találatom volt, csak a Borussia Mönchengladbach – Energie Cottbus mérkőzésen múlott a boldogságom. És ikszeltek more! Kurva Litbarski kihagyta a tizenegyest. A glemselens azt jelenti, hogy bazmeg.

Kaimadalthas’ Nedstigning: Hú ez eléggé darálós nóta. A kemény börtönévekről szól, amikor szerettem volna egy meztelen nős tetkót a combomra, hogy mindig tudjak normálisan rejszolni. Erre Per, a visszaeső pedofil, akinek ráadásul büdös a szája felvarrta a tököm mellé, hogy Motörhead. Szép dolog mi?

Sverddans: Ha az előző darálós nóta volt, akkor ez egyenesen világvégekáoszholokauszttagadás a köbön. Ez inkább ilyen bulizós nóta, nagy mögöttes tartalmat ne is keressetek a szövegben. Arról szól, hogy élvezzük az élet minden egyes pillanatát, és szarjunk rá, ha levágják a lábunk, vagy anyánkra esik egy hidrogénbomba. Hiszen az élet ajándék, és aki nem él vele, azt megbaszom haha.

Keliohesten: A dal témája: egy napom az állatkertben. Ősrégi dolgokról heregek itten ám, amikor apu elvitt az állatkertbe és láttam a zsiráfot, az oroszlánt és a kígyókat. Aztán megláttam az elefántot, nagyon megtetszett, de apám pofon vágott és azt mondta, hogy az egy zsidó. Nagyon megszeppentem, a majmokra már nem mertem mit mondani, pedíg az, amelyik a kakáját ette nagyon bolondosnak tűnt. Szomorúan baktattam hazafelé, de minden áron meg akartam felelni apámnak, ezért másnap leborotváltam a hajam és vettem egy náci egyenruhát, meg turbórágót. És itt áll előttetek egy egészséges, intelligens férfiember!

Morgenroede: A dal a reggeli merevedésről szól, és hogy milyen kényelmetlen az, amikor hason akarok feküdni. Szerintetek is? XDDD

Belus’ Tilbakekomst: A már említett Béla dicső feltámadása. Természetesen nem támadhat fel soha, de igazából elfogyott az összes ötletem és sürgetett a határidő. Eddigre már túlságosan berekedtem, úgyhogy ének sincs benne. Ötlet meg pláne, ettől függetlenül igazán fiatalos, punkos nóta szerintem. Skol!

-Köszönjük Krisztyán Tódor! Még egy kérdés. Ki kúrt többet, a Marylin Manson, vagy Ön?

-Pubikám…börtönben voltam XDDD. Na mennem kell.

-Now you wanna sniff some glue?

-Absolutely sir!

1 komment

Címkék: burzum varg vikernes umbro

A bejegyzés trackback címe:

https://csiribo.blog.hu/api/trackback/id/tr962372229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása